tiistai 15. tammikuuta 2013

Viikkosiivous


F: Meidän pitää siivota.

S: Mulle tuli uusi levy.

F: Ja se estää sua imuroimasta?

S: No kun ne pitää olla konkreettisia.

F: Häh? Ei hitto, mä puhuin villakoirien imuroimisesta.

S: Eiks ne kuulu ajella?

F: Joo näyttelyihin kyllä, mutta mä en usko, että viitsin noita sängyn alla pyöriviä pölykoiria ilmoittaa edes mätsäriin. Voisitko sä sitten laittaa pyykkiä?

S:  Koneeseen joo, mutta en narulle, koska siellä on märkiä.

F: Miten meillä voi olla näin paljon pyykkiä? Koneessa, pyykkinarulla, pyykkikorissa. Ihan koko ajan. Ei edes lapsiperheissä oo pyykit koko ajan esillä.

S: Jos ne edes kerran olisi pyykkikorissa eikä pitkin kämppää, voisin pestäkin niitä.

F: Okei, mä hoidan pyykit. Voitko sä täyttää tiskikoneen?

S: Se on jo täynnä puhtaita eikä likaisia oo pöydällä. Käytkö sä edes koskaan keittiössä?

F: Ei mun tarvi, kun sä ruokit mut. Sitä paitsi keittiön pöytä pitää siivota. Ei siellä mahdu syömään. Miks me pinotaan kaikki sinne?

S: No kun muualle ei enää mahdu.

F: Pitäisköhän meidän yrittää luopua jostain?

S: Onko meillä muka jotain ylimääräistä?

F: öö… Mulla voisi olla ehkä yksi T-paita, josta voi tehdä rätin. Ja on tossa pari kirjaa, kun voi laittaa kiertoon. Ehkä.

S: Mitä kello on?

F: En mä tiedä. Ja muuten se T-paita… sitä vois ehkä pitää vielä yöpaitana tai sitten kotona silloin, kun mä oon kipee.

S: Niin, mut joko NCIS alkaa?

F: Ai niin joo, se pitää katsoa. Mut hei, pestään sit ainakin vessa ennen kuin vieraat tulee.

S: No sen kerkee sit vaikka perjantaina.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti